divendres, 8 de juliol de 2022
Món Organ
Gestió d'Avaries i Reparacions, el nou servei d'Organ per donar resposta ràpida a les incidències

El servei de Gestió d'Avaries i Reparacions acompanya als clients especialment en el manteniment i la resolució eficient de les avaries i de les reparacions de les comunitats

A Organ hem estrenat el nostre nou servei de Gestió d'Avaries i Reparacions (GAR). Aquesta iniciativa vol donar resposta gairebé immediata a les incidències dels clients, i millorar la seva experiència quan es produeix una avaria o un problema a l'interior del seu habitatge o en alguna zona comunitària, i que es faci de manera ràpida i eficaç. I és que a Organ treballem alineats amb la millora contínua, la innovació i els desafiaments d'adaptar-nos a les noves demandes en un mercat summament exigent i de canvi constant. Per això, hem creat departaments específics i especialitzats com el GAR que acompanyen els clients especialment en el manteniment i la resolució eficient de les avaries i de les reparacions de les comunitats.

Fa més de deu anys vam ser una de les primeres administracions de finques a instaurar un servei de Facility Manager. Un servei que tenia com a missió assessorar en el manteniment dels edificis. Amb aquesta experiència, Organ ha creat l'Àrea Tècnica de l'Edifici que atén totes les necessitats tècniques i de manteniment dels edificis, i és dins d'aquesta àrea és trobem la nostra Gestió d'Avaries i Reparacions.


Els beneficis del servei de Gestió d'Avaries i Reparacions

Un dels principals beneficis del servei de Gestió d'Avaries i Reparacions és la ràpida actuació davant de qualsevol incidència i problema. En aquest sentit, el GAR dóna resposta immediata i realitza tot el seguiment en la resolució de les avaries que sorgeixin tant en les comunitats, com en les propietats que Organ administra. Les avaries es poden comunicar a través de la mateixa APP d'Organ i seguir a quin punt de resolució es troba la incidència. A més de l'aplicació, les incidències es poden informar per correu electrònic o telèfon.


Els serveis més demandats

Entre els serveis d'avaries més sol·licitats al GAR, destaquen les simples fuites d'aigua, fins a les filtracions i les humitats, passant per problemes amb les portes dels pàrquings, les avaries en ascensors, les incidències elèctriques, els trencaments de les serralleries i desperfectes en jardins o piscines, entre d'altres. Si ens referim a l'àrea tècnica, les incidències més sol·licitades són les peticions de pressupostos per millorar els edificis, sigui per rehabilitar, reparar o instal·lar plaques solars o instal·lacions de càrrega per a vehicles elèctrics i reformes per millorar l'accessibilitat i eliminar les barreres arquitectòniques.

contactes

Oficines Centrals Sant Cugat

Francesc Moragas 17-19

Tel. 93 544 16 55
E-Mail: info@organ.es

Punt de Servei Rubi

Ps. de les Torres 47, Rubi

Tel. 93 544 16 55
E-Mail: info@organ.es